Tuesday, December 28, 2010

PrAcTiCaL tYmE


sepjg aku cti sem ni
aku kna prac...
tmptnya???
MAJLIS PERBANDARAN KUALA KANGSAR!!
mula2 nk msk tu mmg gabra hbs...
aku dtg pny la awl
sharp 7.30 dh tpacak kt dpn bgnn tu
gila smgt!!!
~bkn pe, amik mood~
mula msk aku trs g jmpa EN.OSMAN!!
lps kna tahan telinga ngn K.SAIBAH
~gara2 briefing~
pastu dok smbg2 ngn en.osman
mcm2 die tny...
~dh mcm nk intrview msk keje~
~pdahal nk prac je kot~hahaha
pastu aku kna tmpt kt bhgn undang2...
br je nk labuhkn pinggul (pinggul?????sopannya!!!hahaha)
tiba2 aku kna campak plak kt BHGN PELESENAN
dan akhirnya....
di pelesenan la aku menginap 
smpai la ckp sebln ni....
siyoookkkk jgk la...
dapat keje ngn MAK LA (bkn mak sdara aku taw)
ngn ABG FAHMI..
~nti aku upload pict dorg sume...~
maka bermula dari 1 Dis 2010
smpai la 28 Dis 2010
aku akan dodok bertapa kt sni...





No comments:

Post a Comment