Sunday, February 13, 2011

AWAS!!!:ANDA WANITA???

td aku on fb...
pastu tetiba aku tnmpk iklan 
'anda wanita??'
aku trs klik...
n kuar psl bnda kt bwh ni...
check it ya...


ANDA SANGAT BERTUAH!!
Kerana bertemu dengan satu penyelesaian yang mampu melindungi anda dan anak gadis anda dari serangan penyakit KANSER SERVIK
Tahukah anda bagaimana tuala wanita diproses???

Tuala wanita diperbuat daripada pelbagai bahan seperti kertas buangan, kotak dan pulpa kayu. Di dalam semua bahan buangan ini tersembunyi bakteria dan kuman merbahaya. Kesemua bahan ini digunakan untuk menghasilkan tuala wanita di mana ia akan dilembutkan seterusnya melalui proses pelunturan berklorin. Semasa melalui proses inilah terhasilnya bahan kimia iaitu DIOKSIN.

BAGAIMANA DIOKSIN MERESAP KE DALAM RAHIM ??


Darah haid yang mengalir keluar akan memasuki tuala wanita melalui permukaan jaringan atau kain bukan kapas. Gas toksid yang dibebaskan akan terus berhubung dengan kulit dan akhirnya menyebabkan jangkitan.Sekiranya tuala wanita tersebut menggunakan kain kapas semulajadi, ia akan menyerap segala gas bertoksik. Ia akan mengelakkan masalah jangkitan, ruam, gatal atau alahan. Darah haid akan mengalir keluar dari uterus dan diserap oleh tuala wanita. sejenis gas bertoksik yang dinamakan dioksin akan terbebas melalui proses pemeluapan. Dioksin akan diserap kedalam rahim melalui saluran uterus dan akhirnya sampai di ovari melalui tiup fallopio. Tanpa disedari toksin ini berkumpul di dalam rahim dan akhirnya mendatangkan pelbagai masalah kepada si pemakai seperti jangkitan kuman, cyst, fibroid rahim dan yang paling digeruni KANSER SERVIK..

kertas terpakai di proses jadi tuala wanita
ini adalah rupa asal pad yang dipakai oleh ramai wanita pada setiap bulan

dioksin bahan peluntur berbahaya
ia melalui proses pelunturan oleh dioksin sehingga kelihatan putih bersih

tuala wanita punca penyakit kanser
akhirnya ramai wanita terdedah kepada bahaya yang tidak mereka sedari

KEPADA WANITA DI LUAR SANA…MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT.. BERTINDAKLAH SEKARANG SEBELUM SEGALANYA TERLEWAT..JIKA ANDA MASIH MENGGUNAKAN PAD YANG BERADA DIPASARAN…FIKIR-FIKIRKAN LAH…..(wanita dan saya juga seorang wanita)

ancaman toksin dari kajian persatuan pengguna
ulat dalam tuala wanita
Ulat-ulat yang muncul dalam tuala wanita yang terdapat di pasaran.

2 comments:

  1. ooo... sumpah saya x nak pakai nye,, lagii...serammmm takut keneaaa...

    ReplyDelete
  2. mcm la die pkai benda alah ni........!!!!

    ReplyDelete