Tuesday, September 27, 2011

~hilang tanpa arah~

dont know what to say...
but since b4 puasa everything is wrong for me...
puas dicari apa, kenapa, bagaimana, siapa, dan bila ini semua berlaku...
mungkin diri yg x cukup amal, menjadikan jiwa x tenteram...
Ya Allah, bntulah hambaMu...

semangat dan kekuatan diri telah hilang diragut oleh angin yang berlalu tnpa meninggalkan kesan...
bagaikan semuanya hancur dalam sekelip mata...
apa sebenarnya ini Ya Allah?

jika ini ujian yang Kau turunkan utk ku,
aku redha Ya Allah, tapi Kau bantulah aku utk keluar dari kegelapan...
aku mahukan cahayaMu Ya Allah, aku mahukan kekuatanMu supaya dptku pinjam utk meniti hari-hariku...

semuanya bagaikan tidak kena kepada ku...
aku diuji dari setiap sudut Ya Allah...
bukan aku mengeluh, tetapi aku tidak kuat...
aku perlukan dahan utk berpaut
agar aku dapat bangun semula utk menempuh hari yg bakal menjelma..

Ya Allah, ampunkan dosaku kerana menipu ibuku...
bukan niat malah jauh sekali utk disengajakan..
tapi...
aku tahu bahawa dia telah terlalu banyak berkorban utkku...

Ya Allah, aku kembali kepadaMu...
dunia dan akhirat...
terimalah aku dan pimpinlah aku ke jalanMu

No comments:

Post a Comment