Sunday, October 10, 2010

jalan2 cuci mata...ahaks :p

td bengang pny psl n sbb nk lps tnsion aku dgn nekadnya menyetatkn mtr  tuk kuar...
g mn??hahaha...mn lg tmpt aku klau x ke tasik...amik angin mlm...sblm g smpt lgi bgkus nasi+air (buat bekalan la oooiii)...


smpai2 je cri port baekkkk punyaaaa nk lepak...dok bawah lampu...(kang dok dlm gelap kang len plak jd...takut mak)...


bekalan dh ada, cuaca pn baek..angin plak sepoi language..pe lg???makan time la...bkak la polisterin tu...(lupe nk ckp,aku g bkn sorg taw...ngn housemate aku)...


knon2nya nk adakan sesi luahan prsaan la...prsaan ape??xpuas ht la...bok bek...bok bek...sesi luahan prsaan bmula...ckp pny ckp tbe2 dtg plak angin kus2 aku...aduuihhh...potong stim la...pe lg.......setat mtr la...kus2 perlu dilunaskn...if x,kang bleh jd len plak...


nk dijdikan citer kt sblh tasik tmpt ktorg lepak tu ada tettonas (stesen petronas la...aku pgl tettonas)~kegedikan di situ~ aku pn ingt nk sggah g lunaskan kus2 skali seram aku tgk...ngn bdk2 mtrnya...dh la gatal...tempeleng kasi mereng br taw...aku pn tekadkn hati meredah kepekatan mlm (xbrapa pekat la sbb byk lmpu jln...ayat je nk lebeh)...bwa pny bwk skali lmpu merah plak...pe lg...brek sakan la...smpai mokcik kete sblh asyk tgk2 je...(pe tgk2 mokcik...kagum ek sbb nek kete...ahaks...:) )


smpai je umh trs aku menerjah toilet yg ada...hahahaah


slesai je,aku dok on9...tbe2 nafsu kegedikn aku dtg lg...nk wat blog la plak...ish3...aku pn trs sign up nk terjadi la blog ni...huhu


dh xtaw nk tlis pe...cakedaut lu...daaaa...

2 comments:

  1. x abes cite lagi... i sambung...

    "maka... aku pon menegur rakan FB ku yg bernama... teeeetttt!!! utk menanyekan 'how to make a blog' setelah menanyekan aku pon menerai2 wat blog nie.... hasil dr angin kus2 tadi -.-"

    ReplyDelete
  2. en.kem!!!tq2 sbb ajar wat blog ni...yela...nk jgk suh mntion nama die...gedix!!

    ReplyDelete