Tuesday, October 12, 2010

SenTap maK...

aku xtaw knp dgn aku lately...
sgt CPT TERASA...
SENTAP...
slalu nkMENANGIS...


adakah ini ada kna mengena dgn ape yg blaku pd aku 2mgu lps???

bkn aku sngajakan dri utk jd mcm ni...
tp aku...
tah la...

aku X BOLEH..
aku LEMAH...

mmg nmpk aku ketawa...


aku bergurau...
mengusik org...
tp......
....

semua tu sekadar cubaan...
 cubaan utk aku mggmbirakan dri sndr...

HIPOKRIT ke aku???

tah la...

yg pntg aku xnk sp2 taw aku tgh bsedih...

selama ni pn aku slalu pndam segalanya sndr...

bkn xnk luahkan...
BYK yg ingin diluahkan...
tp TAK TERKATA...




biar la...

smpai msanya...

aku akan luahkan...
....

mgkin bkn pd mnusia...
tp...
 pd Allah...

~sbr cahaya~

*Ya Allah,
Kau kuatkan lah aku...
Kau berilah aku kekuatan utk mghadapi dugaan Mu
aku tahu Kau mengasihi aku...
Kau memberi ujian setakat yg termampu oleh hmba Mu...
aku mohon Ya Allah...






Kau ampuni dosa2 ku...
Kau berkatilah ibu bapaku...
Kau berkatilah semua insan yg aku sygi...
rahmatilah mereka...
amin...
Ya robbal'alamin...*






















No comments:

Post a Comment