Sunday, October 10, 2010

kawen2 time!!!




ahaks...kawen???smlm aku mimpi kawen...ya Allah, gediknya anak mak ni...tah la...bkn aku minta pn mimpi cm tuh...pndk citer best sgt!!!(lari2 msk blik pluk pupu)...aku pkai baju cntik..kawen ala2 dlm taman...tp kt tepi pntai..kira b/g  pelamin aku tuh laut r...pkai bj kale biru...peberet kaler tuh!!ahaks...tp syg...pengantin laki xnmpk..hhmmm..........:( ~frust taw~  


wlaupn mjlis tu nmpk simple but a lot of memory...eh2...mcm btl je ni...hahaah...yg plg aku terharu ble "en.pengntin" tu blutut n smpaikn puisi cinta...mak!!!!!!!!!!!!!!!!nk kawen skrg!!!


but...nma lg mimpi kn...4 sure la xhbs...(kebengangan di situ)...sume gara2 housemate aku yg memekak pg2...tp bgs gak...xde la aku ni dok asyk berangan je..


sume ni gara2 nk sgt tgk sheik muszaphar kawen rini...cntik tu nombor.... 10.10.10....skali seumur idup...pape pn i wish dat my dream will cam tru...(hoiii cahaya!!bljr dl la...gatai sgt aih!!)ahaks...tu je nk citer..


pesanan kpd "en.pengantin": awk...sy tgu awk...hehe

No comments:

Post a Comment