Thursday, January 13, 2011

ALLAH MsH sYg...



smlm septtnya menjadi hari yg bahagia bgi aku...
tp bak kata2 org lama
"LANGIT x SELALUNYA CERAH"
mmg pn...
"CERAH" yg ku sangkakan berlaku smlm
rupanya "MENDUNG" di kala petang
sakit rasanya...
namun hidup msti diteruskan jua...
ALHAMDULILLAH...
ribuan terima kasih diucapkan kepada rakanku
krna mmberi kata2 perangsang sebgai seorg kwn...
wlaupn ketika itu anda sgt menghargai masa anda...

"KEJADIAN" itu sgt mengubah persepsi aku terhadap "MEREKA"
tidakku sangka sebegitu rupa "PERMAINAN" yg "MEREKA" cipta
utk aku menjadi SEMAKIN KUAT
syukur ALLAH sentiasa bersama aku...
segala "KEPAYAHAN" yg aku rasai smlm 
DISEMBUHKAN dgn penuh rasa KASIH dan SAYANG 
dari-Mu Ya ALLAH

"LANGIT X SELALUNYA MENDUNG"
mgkin itu sgt bgs bagi aku ketika ini
ALHAMDULILLAH...
selepas diuji smlm...
akhirnya "MENDUNG" yg bertandang berlabuh pergi
"LANGIT CERAH" mula bertapak di atasku
saat aku menerima sebuah "KIRIMAN" 
sgt2 menggembirakan aku...
TERIMA KASIH YA ALLAH
sesgguhnya KAU telah memberiku sedikit senyuman 
tatkala hatiku DIRUNDUNG PILU...
TERIMA KASIH....

tipulah sekiranya aku mengatakan bahawa
KEPILUAN aku dpt DISEMBUHKAN
dlm sekelip mata
namun
aku BERMOHON
agar
hati aku akan LEBIH TABAH
dlm mengharungi segala UJIAN...
segala yg terjadi akan aku
jadikan sebagai
satu PENGALAMAN
yg mengajar aku
ERTI HIDUP di muka bumi ALLAH ini...


No comments:

Post a Comment