Sunday, January 9, 2011

InDuStAn MemLm...


xleh tdo pny psl
mlm ni aku dok lyn lagu2 industan
smbil DOWNLOAD!!!!
hahaha
kebykn lagu yg aku lyn sume aku dh penah tgk...
mak aku tu GILA INDUSTAN
of kos la aku dh lyn sume muvie die...

antaranya:


ni citer YAADEIN
~tajuk lagu: Jab Dil Mile~
ni blakon kt M'sia taw...
esp kt Langkawi
lakonan Hrithik Roshan n Kareena Kapoor
kesah die dorg ni btemu dlm sebuah kapal mewah
if xsilap aku Kareena ni join Le Tour De Langkawi
konon2nya wakil India
yg si Hrithik ni plak if xslh aku die jurukamera/reporter
kt sni la dorg bkenalan n akhirnya bcinta





ni plak citer MUJHSE DOSTI KAROGE
citer ni best sgt
penuh tragis
lakonan Hrithik again wif Kareena n Rani
pelakon tambahan dlm citer ni yg blakon dlm citer Mohabbatein tu...
~xtaw nama btl pelakon tu~
citer die si Hrithik ni n Kareena wif Rani kwn dri kecik
si Hrithik ni minat Kareena tp Kareena x minat sbb gemuk
1 day, fmly Hrithik ni pindah luar negara
Hrithik ni slalu bbalas mail dgn Kareena..
tp sbnrnya yg slalu berbalas email dgn die tu adalah Rani
dr situ dorg btkr cerita tnpa tgk pic masing2
smpai la besar
Hrithik trs menganggap yg bls email die adalah 'Kareena'
nk dijadikan crita Hrithik ni blk India n nk jmpa la dorg
kt sini la terjadinya konflik...
~malas citer pjg2~

~act link atas tu lgu medley...
ni smbgn medley tu


dh la...
tetiba ngntuk...
tdo lu
caww.....

~end~


No comments:

Post a Comment